Groepsweekend

Datum:
22/02/2019 (All day) to 24/02/2019 (All day)

Het is weer zo ver, het groepsweekend staat voor de deur! In deze mail staat alles wat jullie moeten weten om zonder problemen deel te nemen aan dit ongelofelijk weekend!

Dit jaar palmen we met de kapoenen, wouters en jong-givers van Scouts Lubbeek de lokalen van LKJ Schriek in, Ommeweg 1A, 2223 Schriek. Wanneer doen we dit? Tijdens het weekend van 22-23-24 februari. Jullie worden verwacht op vrijdag 22 februari om 19u aan onze scoutslokalen, daar wordt het adres en de routebeschrijving gegeven en verplaatsen we ons naar Schriek, vanaf 19u30 zijn we welkom in hun lokalen. Zondag eindigt het weekend om 12u, we rekenen op de ouders om hun kinderen ter plaatse op te halen. Om het weekend te bekostigen vragen we €25, af te geven bij aankomst aan de verantwoordelijke groepsleider.

Mee te nemen: matje/veldbedje, slaapzak, pyjama, speelkleren en ondergoed, toiletgerief (tandenborstel, kam,…), verkleedkleren, goeie schoenen om buiten te spelen, zaklamp, medicatie indien nodig (geef de leiding zeker een seintje!), kids-id.

Het thema van weekend is beroepen. Vergeet je dus zeker niet te verkleden, de leiding zet ook zijn beste beentje voor.

Laat zeker iets weten of jullie kind al dan niet meegaat door te antwoorden op deze mail of een mailtje te sturen naar groepsleiding@scoutslubbeek.be

Groetjes!