Verhuur lokaal

Onze scoutslokalen werden officieel geopend in maart 2017. Vanaf oktober 2017 zijn onze lokalen ter beschikking voor verhuur.

Het is mogelijk om onze lokalen te huren voor weekends en kampen en dit enkel door jeugdverenigingen / jeugdgroepen.

Luidruchtige activiteiten zoals fuiven zijn niet toegelaten evenals jin/leidingsweekends of leefweken.

Een aanvraag indienen om onze lokalen te huren kan via het aanvraagformulier of via mail: vzwjeugdlokalenlubbeek@gmail.com.

Alvorens een aanvraag in te dienen kijkt u eerst of de dag of het weekend van uw voorkeur beschikbaar is voor verhuur. Kijk hiervoor op de verhuurkalender!

Meer info over de lokalen zelf kan u hier vinden: info & foto's

Volledige weekends huren is enkel mogelijk op weekends met de vermelding 'VRIJ VOOR VERHUUR'.

Andere types van verhuur (bv. 1 overnachting,...) kan mogelijks wel tijdens deze dagen. Vul hiervoor het aanvraagformulier in en vermeld in het opmerkingenveld uw concrete vraag.