'k Wist het!

09/11/2019 - 19:00
Jin

Beste mensen

Het is algemeen geweten dat Lubbekenaars wereldmensen zijn, maar hoeveel weten ze nu eigenlijk van die wereld af? Om dat te weten te komen, voeren we de ultieme test uit met onze Quiz (georganiseerd voor en door de Jin van Scouts Lubbeek).

Hoe neem je deel?
Heel simpel! Schrijf je in via een mailtje naar jin.scoutslubbeek@gmail.com en vermeld je teamnaam samen met het aantal personen in je team (max. 5 pers.). Aan de kassa, betaal je dan 5 euro pp. (een spotprijs!)

Waar en Wanneer?
Locatie: wordt nog aangekondigd
Tijdstip: De quiz gaat van start om 19:00. De deuren gaan open om 18:30 zodat iedereen rustig een tafel kan uitkiezen en de eerste drankjes kan bestellen.

Onze eigenste Einstein vinden zou fantastisch zijn, maar wij hopen vooral op een avond vol sfeer en gezelligheid!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.